Σχεδιαστικά, η Huayra Tricolore διαθέτει ένα πιο τονισμένο εμπρός splitter, ενώ διαφοροποιήσεις έχουν γίνει και στον εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος κοσμείται από ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα που βελτιώνουν τα χαρακτηριστικά απόδοσης του εναλλάκτη – και κατ΄επέκταση του V12 κινητήρα. Από εκεί και πέρα, επεμβάσεις έχουν γίνει και στην εισαγωγή αέρα που βρίσκεται στο μέσον, πάνω από τα κεφάλια των επιβατών, καθώς και στο σχήμα του διαχύτη στο πίσω μέρος, ενώ νέα είναι και η πίσω αεροτομή.
Από εκεί και πέρα, πολλές είναι οι λεπτομέρειες στο σώμα της Huayra Tricolore που παραπέμπουν στο Aermacchi MB-339A, όπως τα σημεία στήριξης της αεροτομής τα οποία θυμίζουν το πίσω πτερύγιο του εμβληματικού τζετ και ο σωλήνας Pitot στο καπό, το όργανο με άλλα λόγια που επιτρέπει σε κάθε αεροσκάφος να μετρά τη μακροσκοπική ταχύτητα του αέρα και, επομένως, να προσδιορίζει την αεροδυναμική κατάσταση του. Εντούτοις, η πιο… ευθεία αναφορά στη Frecce Tricolori είναι το εξωτερικό livery του αυτοκινήτου, αλλά και ο σχεδιασμός των ζαντών που παραπέμπουν σε έλικα αεροσκάφους.
Την κίνηση στην Pagani Huayra Tricolore, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 3 αντίτυπα, με το κάθε ένα να κοστίζει, χωρίς ΦΠΑ, 5,5 εκατομμύρια ευρώ, προσφέρει ο γνωστός V12 κινητήρας των 6,0 λίτρων της Mercedes-AMG, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 840 ίππους στις 5.900 σ.α.λ. και ροπή 1.100 Nm σταθερά από τις 2.000 έως και τις 5.600 σ.α.λ. Το κιβώτιο είναι 7τάχυτο, σειριακού τύπου, το οποίο σε συνδυασμό με το ηλεκτρο-μηχανικό διαφορικό ζυγίζουν έως και 35% λιγότερο σε σχέση με διατάξεις που αποτελούνται από κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
☛❤ Thanks for Comments ❤☚