Το ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο της Jaguar που μας προετοιμάζει για το μέλλον
H Jaguar Vision GT SV σχεδιάστηκε για το Gran Turismo όμως κατασκευάστηκε και σε πρωτότυπο κανονικής κλίμακας.
Ένα χρόνο μετά από την Jaguar Vision GΤ Coupé, η βρετανική φίρμα επιστρέφει με την Jaguar Vision GT SV, ένα ακόμη πρωτότυπο για το δημοφιλές παιχνίδι Gran Turismo που μας προετοιμάζει για τη σχεδιαστική γλώσσα που θα χρησιμοποιήσουν τα μελλοντικά της μοντέλα όπως η επόμενη γενιά της F-Type.
Σε αντίθεση με την Vision GT που υπήρξε αποκλειστικά στον ψηφιακό κόσμο, η Vision GT SV κατασκευάστηκε και σε στατικό πρωτότυπο κανονικής κλίμακας σε συνεργασία με μηχανικούς από το τμήμα Special Vehicle Operations, κάτι που δείχνει το πόσο σημαντική είναι για την Jaguar. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο σχεδιασμόυ Julian Thomson, το όχημα δείχνει τι είναι πιθανό όταν οι σχεδιαστές δημιουργούν χωρίς του περιορισμούς που ισχύουν για τα μοντέλα παραγωγής.
Ένα χρόνο μετά από την Jaguar Vision GΤ Coupé, η βρετανική φίρμα επιστρέφει με την Jaguar Vision GT SV, ένα ακόμη πρωτότυπο για το δημοφιλές παιχνίδι Gran Turismo που μας προετοιμάζει για τη σχεδιαστική γλώσσα που θα χρησιμοποιήσουν τα μελλοντικά της μοντέλα όπως η επόμενη γενιά της F-Type.
Σε αντίθεση με την Vision GT που υπήρξε αποκλειστικά στον ψηφιακό κόσμο, η Vision GT SV κατασκευάστηκε και σε στατικό πρωτότυπο κανονικής κλίμακας σε συνεργασία με μηχανικούς από το τμήμα Special Vehicle Operations, κάτι που δείχνει το πόσο σημαντική είναι για την Jaguar. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο σχεδιασμόυ Julian Thomson, το όχημα δείχνει τι είναι πιθανό όταν οι σχεδιαστές δημιουργούν χωρίς του περιορισμούς που ισχύουν για τα μοντέλα παραγωγής.
Για τη δημιουργία του πρωτοτύπου οι σχεδιαστές πήραν έμπνευση από αγωνιστικά μοντέλα όπως οι C-Type, D-Type, XJR-9 και XJR-14, αν και το αποτέλεσμα είναι άκρως φουτουριστικό μιας και ο στόχος ήταν να οραματιστούν ένα πρωτότυπο Le Mans για το 2030. Η πρόταση που επιλέχθηκε είναι του σχεδιαστή Oliver Cattell-Ford που εργάζεται στην Jaguar εδώ και 6 χρόνια.
Από την πρώτη ματιά ξεχωρίζουν οι ακραίες αναλογίες, με το μήκος να ξεπερνά τα 5,5 μέτρα και το ύψος να είναι μόλις 1 μέτρο. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι εντυπωσιακά, ιδιαίτερα το μεγάλο σπλίτερ στη μάσκα και η τεράστια αεροτομή στην ουρά που αγκαλιάζει ολόκληρο το πίσω μέρος. Στη μάσκα, τα λεπτά φώτα LED σχήματος J πλαισιώνουν τη μακρόστενη γρίλια της Jaguar ενώ οι καμπύλες επιφάνειες περιμετρικά του αμαξώματος είναι ένα preview των μελλοντικών της μοντέλων παραγωγής.
Κίνηση στο όχημα δίνει ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με τέσσερα μοτέρ (ένα για κάθε τροχό) που προέρχεται από την Formula E και αποδίδει συνδυαστικά 1.903 PS και 3.360 Nm. Σύμφωνα με τη Jaguar η μπαταρία που ψύχεται με υγρό άζωτο χαρίζει αναλογία βάρους 50:50 σε κάθε άξονα. Η (θεωρητική) επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 1,65" και η τελική ταχύτητα υπολογίζεται στα 410 km/h.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι εξίσου εντυπωσιακή. Τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα ανθρακονήματα που προέρχονται από παλιότερα μονοθέσια Formula E, ενώ ο οδηγός έχει μπροστά του ένα τιμόνι ορθογώνιου σχήματος, διάφανο πάνελ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα λεβιέ που ξεπηδά από την κεντρική κονσόλα. Ο ήχος είναι ψηφιακός και θυμίζει τουρμπίνα, επικοινωνώντας στον οδηγό το τι συμβαίνει στους ηλεκτροκινητήρες καθώς πλησιάζουν τις 40.000 rpm.
Όσοι θέλετε να οδηγήσετε την Jaguar Vision GT SV θα μπορείτε να την κατεβάσετε στο παιχνίδι Gran Turismo της κονσόλας Sony Playstation από το 2021.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
☛❤ Thanks for Comments ❤☚