Η βρετανική startup Viritech επιλέγει τις ενεργειακές κυψέλες ως σύστημα πρόωσης για το νέο της hypercar.
Τα ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης, όπως τα γνωρίζουμε, έχουν δύο μεγάλα μειονεκτήματα, ειδικά όταν πρόκειται για σπορ μοντέλα: τις μεγάλες
διαστάσεις της συστοιχίας των μπαταριών αλλά και το μεγάλο βάρος. Που επηρεάζουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά και απαιτούν γενικά πιο στιβαρές κατασκευής που με τη σειρά τους προσθέτουν κιλά κ.οκ.Προκειμένου λοιπόν να αποφύγει τα παραπάνω αλλά και για να διαφοροποιηθεί, η Viritech, μια startup από τη Μεγάλη Βρετανία, επέλεξε για το δικό της hypercar, που ονομάζεται Apricale, ένα σύστημα πρόωσης με ενεργειακές κυψέλες. Που καταναλώνει υδρογόνο, ενώ είναι σαφώς πιο μικρό και πιο ελαφρύ από ένα αντίστοιχο ηλεκτρικό.
Ενδιαφέρον είναι πως η Viritech εξελίσσει και ένα νέου τύπου ρεζερβουάρ για το υδρογόνο, το οποίο θα μετέχει ενεργά στη δομή του πλαισίου.
Στόχος της Viritech είναι το Apricale να ανταγωνίζεται ηλεκτρικά hypercars όπως τα μελλοντικά Tesla Roadster και Lotus Evija. Αυτό σημαίνει πως η απόδοσή του θα είναι περί τους 1.000 ίππους.
Η βρετανική startup έχει προγραμματίσει συνολικά 25 μονάδες του Apritech -θα κατασκευάζονται με ρυθμό 8 ή 9 το χρόνο- με τιμή που σίγουρα δεν θα είναι μικρότερη του ενός εκατομμυρίου ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
☛❤ Thanks for Comments ❤☚