Ο κινητήρας "Dark Matter" αποδώσει 800 ίππους και ζυγίζει μόνο 39 κιλα

 Ποιος το Κατασκεύασε:

Ο κινητήρας "Dark Matter" κατασκευάστηκε από την #Koenigsegg #Automotive AB. Η Koenigsegg είναι μια σουηδική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, γνωστή για την καινοτομία της και την παραγωγή εξαιρετικά ισχυρών και προηγμένων τεχνολογικά

υπεραυτοκινήτων. Η ανάπτυξη και η παραγωγή του "Dark Matter" έγινε εσωτερικά από την ομάδα μηχανικών της Koenigsegg.


Ιστορία και Ανάπτυξη:


Ο κινητήρας "Dark Matter" αποτελεί ένα κομβικό στοιχείο στην προσπάθεια της Koenigsegg να προχωρήσει στην επόμενη γενιά υβριδικών υπεραυτοκινήτων, εστιάζοντας στην παροχή απίστευτης ισχύος σε ένα εξαιρετικά συμπαγές και ελαφρύ πακέτο.


* Τοποθέτηση στο Gemera: Ο "Dark Matter" αναπτύχθηκε ειδικά για το Koenigsegg Gemera, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2020. Το Gemera είναι το πρώτο "Mega-GT" της Koenigsegg, σχεδιασμένο να προσφέρει άνεση για τέσσερις επιβάτες, σε συνδυασμό με τις εκρηκτικές επιδόσεις ενός υπεραυτοκινήτου.


* Η ανάγκη για έναν καινοτόμο ηλεκτροκινητήρα: Για να επιτύχει τους στόχους του Gemera – δηλαδή τεράστια ισχύ, αλλά και πρακτικότητα και χώρο – η Koenigsegg χρειαζόταν έναν ηλεκτροκινητήρα που να είναι απίστευτα ισχυρός και ελαφρύς. Οι συμβατικοί ηλεκτροκινητήρες θα ήταν είτε πολύ ογκώδεις είτε δεν θα προσέφεραν την επιθυμητή αναλογία ισχύος προς βάρος.


* Τεχνολογία "Raxial Flux": Η καρδιά της καινοτομίας του "Dark Matter" είναι ο σχεδιασμός "Raxial Flux". Αυτή η ιδέα συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των ακτινικών (radial) και αξονικών (axial) ηλεκτροκινητήρων.


* Αξονική ροή (Axial flux): Οι κινητήρες αξονικής ροής είναι γνωστοί για την υψηλή πυκνότητα ισχύος και ροπής τους σε σχέση με το μέγεθος, αλλά μπορεί να είναι πιο δύσκολοι στην ψύξη.


* Ακτινική ροή (Radial flux): Οι κινητήρες ακτινικής ροής είναι πιο κοινοί και συνήθως ευκολότεροι στην ψύξη.


* Η Koenigsegg συνδύασε αυτά τα δύο για να δημιουργήσει έναν κινητήρα που είναι απίστευτα συμπαγής, ελαφρύς και αποδοτικός, ενώ παράλληλα μπορεί να αποδώσει 800 ίππους και 1250 Nm ροπής, όλα αυτά σε ένα πακέτο 39 κιλών.


* Χρήση Προηγμένων Υλικών: Η εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών, όπως ανθρακονήματα στον ρότορα και στον στάτορα, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη του απίστευτα χαμηλού βάρους των 39 κιλών.


* Ενσωμάτωση στο Σύστημα Κίνησης:


Στο #Gemera , ο "Dark Matter" λειτουργεί σε συνδυασμό με τον επαναστατικό τρικύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης "Tiny Friendly Giant" (TFG) της Koenigsegg. Ο "Dark Matter" είναι ο κύριος ηλεκτροκινητήρας και είναι τοποθετημένος απευθείας στο κιβώτιο ταχυτήτων (ή μάλλον, στο σύστημα μονής σχέσης κίνησης Koenigsegg Direct Drive), συμβάλλοντας στην άμεση απόκριση και την τεράστια συνολική ισχύ του οχήματος.


Συνοπτικά, ο κινητήρας "Dark Matter" είναι το αποτέλεσμα της δέσμευσης της #Koenigsegg στην υπέρβαση των ορίων της μηχανικής και της τεχνολογίας, δημιουργώντας έναν ηλεκτροκινητήρα που θέτει νέα πρότυπα στην αναλογία ισχύος προς βάρος για εφαρμογές αυτοκινήτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

☛❤ Thanks for Comments ❤☚