Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση ολλανδικής εταιρείας που έκανε τους πάντες να κλαίνε

 

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση ολλανδικής εταιρείας που έκανε τους πάντες να κλαίνε - Η καλύτερη όλων.

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βρήκαν την «καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση» του 2020 -και δεν είναι κάποιας μεγάλης εταιρείας καταστημάτων, αλλά μιας ολλανδικής φαρμακοβιομηχανίας.



Το δίλεπτο διαφημιστικό σποτ δείχνει έναν ηλικιωμένο άνδρα, φαινομενικά απομονωμένο από την πανδημία του κορωνοϊού, να εκπαιδεύεται κάθε μέρα μόνος του με ένα kettlebell για να ενισχύσει τη δύναμή του.Και παρόλο που παλεύει να σηκώσει τη βαριά μπάλα για αρκετές ημέρες, ο άντρας παρακινείται από μια φωτογραφία, την οποία αργότερα οι θεατές ανακαλύπτουν ότι είναι της εγγονής του. Οι γείτονες και όλοι οι περαστικοί νομίζουν ότι ο παππούς δεν είναι καλά, αδυνατώντας να εξηγήσουν γιατί προσπαθεί να σηκώσει τη βαριά, μεταλλική μπάλα. Ακόμη και η κόρη του δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει.

Το μήνυμα της φαρμακοβιομηχανίας

Η διαφήμιση άφησε τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο με δάκρυα στα μάτια, με κάποιον να γράφει: «Ω Θεέ μου. Κλαίω. Πάρε τα λεφτά μου DocMorris. Δεν ξέρω καν τι πουλάς».

Η διαφήμιση κλείνει με το μήνυμα: «Για να μπορέσετε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει αξία στη ζωή». Το βίντεο δημιουργήθηκε από το γερμανικό πρακτορείο Jung von Matt και είναι μέρος της εκστρατείας «Take care» της ολλανδικής εταιρείας. Μια περιγραφή της διαφήμισης στη σελίδα στο YouTube της εταιρείας αναφέρει: «Αυτή τη χρονιά, το καλύτερο δώρο απ' όλα είναι να είμαστε καλά και υγιείς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η υγεία σας είναι ένα θέμα πολύ κοντά στην καρδιά μας. Γι’ αυτό, ειδικά τα Χριστούγεννα, μπορείτε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει σημασία στη ζωή: Να περάσετε ξέγνοιαστο χρόνο με την οικογένεια και τους αγαπημένους σας. Η DocMorris εύχεται σε εσάς και σε όλους τους συγγενείς σας ευτυχείς και αξέχαστες γιορτές. Μείνετε υγιείς!».


Πολύ κλάμα από τους χρήστες των social media


Μέχρι στιγμής, η διαφήμιση έχει συγκεντρώσει πάνω από 7,9 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επαινέσει την παραγωγή. «Μαγική! Είναι απαραίτητα τα χαρτομάντιλα», έγραψε κάποιος, με έναν άλλον να προσθέτει: «Η καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση φέτος». Ένας τρίτος πρόσθεσε: «Δεν ήξερα τι ήθελε να πει, αλλά τώρα… κλαίω», ενώ ένας ακόμη ανέφερε: «Αυτή η διαφήμιση με συνεπήρε και με έκανε να κλαίω στο γραφείο μου σήμερα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

  • Αποτελείωσε τους με το ψήφο σου
    Αποτελείωσε τους με το ψήφο σου

     Μετά τα Τέμπη ο…

  • Φτάνει να υπάρχει συνεννόηση στο ζευγάρι!!!
    Φτάνει να υπάρχει συνεννόηση στο ζευγάρι!!!

  • Γειά σού ρε Αλεφαντε ...γίγαντα
    Γειά σού ρε Αλεφαντε ...γίγαντα

  • Εμβόλια Covid-19: ηθικά, νομικά και πρακτικά ζητήματα
    Εμβόλια Covid-19: ηθικά, νομικά και πρακτικά ζητήματα

     Δείτε την…

  • Όταν η μυρωδιά είναι τέλεια, αλλά δεν ξέρετε από πού προέρχεται
    Όταν η μυρωδιά είναι τέλεια, αλλά δεν ξέρετε από πού προέρχεται

  • Ο Νο1 στόχος που θέτουν οι καρδιολόγοι για υγιή καρδιά
    Ο Νο1 στόχος που θέτουν οι καρδιολόγοι για υγιή καρδιά

    Εάν εξακολουθείτε…

  • Lamborghini Aventador Snow Tracks
    Lamborghini Aventador Snow Tracks

  • Κανείς αγορά Smartphone απο click away ,αλλά κάτι δεν σου αρέσει
    Κανείς αγορά Smartphone απο click away ,αλλά κάτι δεν σου αρέσει

  • Πως γίνεται το ..σαλάμι
    Πως γίνεται το ..σαλάμι

  • Ρινικοί πολύποδες
    Ρινικοί πολύποδες

     Ποιοί είναι οι…

  • YouTube Emojis
    YouTube Emojis

  • Αστείες εικόνες
    Αστείες εικόνες

  • Farting at the Beach
    Farting at the Beach

  • Τα Nanobots μέσα σου
    Τα Nanobots μέσα σου

Random Posts Blogger Widget
Random Posts Blogger Widget

Random Posts Blogger Widget
Random Posts Blogger Widget