10 λόγοι που 'αποφεύγεις' το ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Δεν θέλουν όλοι ηλεκτρικό αυτοκίνητο και ακόμα και αυτοί που θέλουν έχουν κάποια εμπόδια. Ρωτήσαμε λοιπόν τους αναγνώστες μας τους λόγους που δεν αγοράζουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αυτές είναι οι απαντήσεις τους.Παρότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γνωρίζουν εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων σε ολόκληρο τον πλανήτη εντούτοις εξακολουθούν να είναι μειονότητα σε σχέση με τον στόλο των συμβατικών αυτοκινήτων είναι είναι αμιγώς θερμικά είτε είναι plug-in υβριδικά ή απλά υβριδικά. Η αλήθεια είναι ότι αυτό θα αλλάξει πολύ σύντομα -δεν είναι τυχαίο ότι αυτήν την στιγμή το κορυφαίο αυτοκίνητο σε πωλήσεις του 2023 είναι ηλεκτρικό.


Πάντως οι περισσότεροι δεν αγοράζουν ηλεκτρικά. Ρωτήσαμε τους αναγνώστες μας για ποιο λόγο δεν θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Και αυτές είναι οι απαντήσεις που μας έδωσαν.

Τα ακριβά ηλεκτρικά

Τα ηλεκτρικά είναι ακριβά. Προς το παρόν δεν έχω την δυνατότητα να αποκτήσω ένα ηλεκτρικό αφού σε κάθε περίπτωση είναι δύσκολο να βρεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάτω των 30.000 ευρώ.


Το άγχος της αυτονομίας

Θέλω μεγαλύτερη αυτονομία. Δεν είναι ότι πλέον τα ηλεκτρικά έχουν μικρή αυτονομία αλλά είναι γεγονός ότι αν έχεις πόδι βαρύ σαν τσιμέντο η μπαταρία αδειάζει σαν μπουκάλι νερό στο στόμα ενός διψασμένου. Νομίζω το λένε άγχος αυτονομίας. 


Δεν θέλω ηλεκτρικό 

Απλά δεν θέλω ηλεκτρικό. Ναι, γίνεται και αυτό. Δεν εντυπωσιάζομαι από την επιτάχυνση και παρότι υπάρχουν μοντέλα που μπορώ να αγοράσω απλά δεν θέλω. Και δεν με απασχολεί, ούτε η μπαταρία, ούτε η φόρτιση. Θα μπορούσα να έχω φορτιστή και στο σπίτι.


Μακριά από τα σύγχρονα αυτοκίνητα

Δεν αγοράζω ηλεκτρικό γιατί δεν μου αρέσουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Προτιμώ να δώσω μερικές (ίσως και δεκάδες) χιλιάδες ευρώ σε μια μεταχειρισμένη Maserati 25-30 ετών και να βαζανίζομαι με τα καπρίτσια της. Και μου αρέσουν πολύ τα συνεργεία.


Τα υβριδικά είναι καλύτερα

Προτιμώ τα υβριδικά. Τα ηλεκτρικά με μεγάλη αυτονομία είναι αρκετά ακριβά και δεν βρίσκω τον λόγο να δώσω τόσα χρήματα όταν ένα υβριδικό έχει σχεδόν άνετα 500 χιλιόμετρα αυτονομίας και χωρίς να έχω αυγό κάτω από το γκάζι.


Τρέιλερ

Θέλω να τραβάω τρέιλερ. Τα ηλεκτρικά είναι ήδη πολύ βαριά και όταν βάζεις κάτι στον κοτσαδόρο η αυτονομία μειώνεται κατακόρυφα (σ.σ. έως και 50%).


Δίκτυο φορτιστών

Το δίκτυο φορτιστών δεν είναι ακόμα εκτεταμένο. Πρόσφατα ταξίδεψα Αθήνα-Θεσσαλονική με ηλεκτρικό φίλου και υπήρχε μόνο ένας 180άρης φορτιστής και αυτός εκτός εθνικής οδού στην Λαμία. Οκ, ήταν κοντά στην εθνική αλλά είναι μόνο ένας (διπλός). Και αν ήταν πιασμένος;


Περιμένω καλύτερες μπαταρίες

Περιμένω την επόμενη γενιά μπαταριών. Διαβάζω ότι είμαστε κοντά στο να κυκλοφορήσουν solid state μπαταρίες και προτιμώ να περιμένω ώστε να έχω ηλεκτρικό με μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση.


Πού θα βάλω τον φορτιστή;

Δεν έχω γκαράζ για να βάλω φορτιστή στο σπίτι. Τι να κάνω δηλαδή; Να τραβάω μπαλαντέζα από το μπαλκόνι; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.


Χειροκίνητο κιβώτιο

Μου αρέσουν τα χειροκίνητα κιβώτια. Τα ηλεκτρικά δεν έχουν καν κιβώτιο ταχυτήτων και εμένα μου αρέσει να αλλάζω ταχύτητες.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: