Η Hondaθα θα κυκλοφορεί αυτόνομα, πρώτη σε δημόσιους δρόμους

 

Ιδιαίτερα ευχάριστα τα νέα για την Honda, η οποία έλαβε έγκριση για ένα αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης Επιπέδου 3, από το ιαπωνικό Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού.

Αυτή η έγκριση, επιτρέπει στο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης «Traffic Jam Pilot» της Honda, να εφαρμόζεται σε οχήματα μαζικής παραγωγής για χρήση σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα σε δημόσιους αυτοκινητόδρομους στην Ιαπωνία.


Μάλιστα, η τελευταία γενιά του Honda Legend, που πρόκειται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2021, θα είναι το πρώτο όχημα που θα αναπτύξει αυτοματοποιημένες δυνατότητες οδήγησης Επιπέδου 3 για χρήση σε δημόσιους αυτοκινητόδρομους.


Όταν ενεργοποιείται από τον οδηγό, η τεχνολογία «Traffic Jam Pilot» της Honda, παρακολουθεί τις συνθήκες κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο και παίρνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου από τον οδηγό, εάν αποφασίσει ότι είναι ασφαλές να το πράξει. Επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ακολουθεί το προπορευόμενο όχημα και να παραμένει στη λωρίδα του χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό.


Το σύστημα παρακολουθεί τις συνθήκες στον αυτοκινητόδρομο σε συνεχή βάση και μπορεί να είναι ενεργό μόνο σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα. Όταν το σύστημα διαπιστώσει ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί με ασφάλεια, προειδοποιεί και ο οδηγός πρέπει να αναλάβει αμέσως τον έλεγχο του οχήματος.


Ετσι, το σύστημα αλλάζει ομαλά μεταξύ χειροκίνητης και αυτόνομης οδήγησης για να δημιουργήσει μια άνετη και φυσική οδηγική εμπειρία, διασφαλίζοντας παράλληλα την ασφάλεια των επιβατών.


Η τεχνολογία αποτελεί μέρος της σουίτας συστημάτων ασφαλείας της Honda και προχωρά ένα βήμα παραπέρα προς τον στόχο της Honda για μια κοινωνία χωρίς ατυχήματα, υποστηρίζοντας τον οδηγό και μειώνοντας τον αριθμό των ατυχημάτων και συγκρούσεων που προκαλούνται από ανθρώπινα λάθη.


Η κορυφαία τεχνολογία αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 3 της Honda, συμπληρώνει την προηγμένη τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού Επιπέδου 1 και Επιπέδου 2, συμπεριλαμβανομένης της σειράς συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφαλείας Honda SENSING που έχουν ήδη εφαρμοστεί στα οχήματα της μάρκας, με νέα χαρακτηριστικά, όπως η βελτιωμένη ευρυγώνια κάμερα με υψηλότερη ευκρίνεια, το Adaptive Cruise Control, το Lane Keeping Assist System κ.ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: