Το νέο MetaHuman Creator βοηθά τους προγραμματιστές να δημιουργούν χαρακτήρες

 

ΗEpic Games ανακοίνωσε το νεότερο εργαλείο της για να βοηθήσει τους προγραμματιστές και τους δημιουργούς παιχνιδιών να πραγματοποιήσουν τα οράματά τους, το οποίο ονομάζεται MetaHuman Creator, μια εφαρμογή που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης, και επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργούν τρισδιάστατους χαρακτήρες και μοντέλα πολύ πιο γρήγορα και εύκολα από ό, τι ήταν δυνατό στο παρελθόν. Μπορείτε να δείτε το βίντεο του εργαλείου παρακάτω.

Το MetaHuman Creator επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργούν νέους χαρακτήρες που μπορούν να πλάθονται και να δημιουργούνται όπως επιθυμείτε. Οι προγραμματιστές μπορούν να δημιουργήσουν μεμονωμένους χαρακτήρες ή να δημιουργήσουν πολλούς, όλοι με διαφορετικά χαρακτηριστικά, χτενίσματα και σωματότυπους. Αυτά τα μοντέλα μπορούν στη συνέχεια να κινούνται ή να καταγράφονται σε κίνηση ή να λειτουργούν με μια ποικιλία άλλων προγραμμάτων, συμπεριλαμβανομένου του ARKit της Apple.

«Μέχρι τώρα ένα από τα πιο δύσκολα καθήκοντα στη δημιουργία 3D περιεχομένου ήταν η κατασκευή πραγματικά πειστικών ψηφιακών ανθρώπων. Ακόμη και οι πιο έμπειροι καλλιτέχνες απαιτούν πολύ χρόνο, προσπάθεια και εξοπλισμό, για έναν μόνο χαρακτήρα», λέει ο Vladimir Mastilovic, αντιπρόεδρος της Ψηφιακής Τεχνολογίας Ανθρώπων στην Epic Games.Με το MetaHuman Creator, η Epic Games προσφέρει ένα εργαλείο που μπορεί να επιταχύνει μια βασική διαδικασία στην ανάπτυξη παιχνιδιών, αν και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και για έργα που δεν αφορούν τα παιχνίδια. Εν τέλει, πρόκειται για τον εξορθολογισμό της ανάπτυξης, κάτι που η Epic κάνει ήδη με εύκολα εισαγόμενα περιβαλλοντικά μοντέλα και φωτισμό με το Unreal Engine 5.

«Ουσιαστικά το προϊόν που λανσάρουμε τώρα… αντικαθιστά εκατοντάδες εργατοημέρες που συνήθως χρειάζεται να επενδύσουμε για τη δημιουργία ενός μεμονωμένου στοιχείου, σε ένα εργαλείο όπου οι άνθρωποι μπορούν να το κάνουν οι ίδιοι, και κυριολεκτικά μέσα σε λίγα λεπτά να έχουν αποτελέσματα που διαφορετικά θα δουλεύαμε για μήνες ώστε να επιτευχθούν», λέει ο Mastilovic στο IGN σε μία ενημέρωση των ΜΜΕ.
«Ο Βλαντ έχει δημιουργήσει μια πολύ απλουστευμένη και αποτελεσματική διαδικασία για τη δημιουργία χαρακτήρων», λέει ο CTO της Epic Games, Kim Libreri. Μαζί, η Epic και ο Mastilovic ξεκίνησαν για να φτιάξουν ένα εργαλείο που μπορεί να αφαιρέσει την «πολυπλοκότητα και την κουραστική παραγωγή μεγάλων ψηφιακών χαρακτήρων από την εξίσωση».

Αν και οι χαρακτήρες που δημιουργήθηκαν για την επίδειξη της Epic στοχεύουν στον ρεαλισμό, οι χαρακτήρες δεν περιορίζονται στο ημι-φωτορεαλιστικό στυλ που εμφανίζεται σήμερα στο τρέιλερ της Epic.

«Στόχος μας ήταν ο φωτορεαλισμός, αλλά όχι αυστηρά αυτό», λέει ο Mastilovic. «Με αυτά τα στοιχεία, δεν ισχυριζόμαστε ότι έχουμε διασχίσει την αφύσικη κοιλάδα. Στοχεύουμε κάπως σε αυτό το ισορροπημένο σημείο ώστε να είμαστε αρκετά ελκυστικοί. Έτσι, για παράδειγμα το The Last of Us 2, δεν είναι πλήρως φωτορεαλιστικό, αλλά οι ψηφιακοί χαρακτήρες είναι ελκυστικοί».

Όσον αφορά την επίτευξη περαιτέρω στυλιζαρίσματος, ο Mastilovic λέει ότι αυτή είναι μια προτεραιότητα για την ομάδα στις μελλοντικές κατασκευές, αλλά όχι κάτι που έχει ολοκληρωθεί επί του παρόντος. «Αυτά τα στοιχεία θα πάρουν ένα ορισμένο στιλ χωρίς να χαλάσουν αυτό είναι σίγουρο», λέει ο Mastilovic, «Αλλά αν θέλετε να τα μετατρέψετε σε κάτι πιο καρτουνοειδές, αυτό είναι κάτι που δεν έχουμε κάνει με αυτήν την πρώτη έκδοση, αλλά είναι σίγουρα κάτι που εξετάζουμε ως υψηλή προτεραιότητα για το μέλλον».

Αλλά υπάρχει ελπίδα για τους προγραμματιστές και τους δημιουργούς που θέλουν να χρησιμοποιήσουν το MetaHuman Creator για να κάνουν το επόμενο παιχνίδι μάχης anime ή κάτι με μια πιο στυλιζαρισμένη αισθητική. Ο Libreri λέει ότι «οι χρήστες είναι ελεύθεροι να αλλάξουν τις υφές, να αλλάξουν τη σκίαση, να υπερβάλλουν τις αναλογίες, να αλλάξουν τα κλασσικά μαλλιά σε κάποιο τρελό στυλ anime».Το MetaHuman Creator είναι ένα εργαλείο τόσο για προγραμματιστές παιχνιδιών όσο και για δημιουργούς περιεχομένου, από επαγγελματίες έως χομπίστες. «Δεν απαιτεί κανένα είδος επαγγελματικού υποβάθρου. Αν λοιπόν έχετε iPhone και βασικές γνώσεις για το [Unreal Engine] θα πρέπει να μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε», λέει ο Mastilovic. Ένα πρακτικό παράδειγμα που παρείχε ο Libreri είναι η δημιουργία ενός χαρακτήρα που θα χρησιμεύσει ως εικονικός παρουσιαστής για το YouTube κανάλι κάποιου.

Το MetaHuman Creator θα κυκλοφορήσει δύο ολοκληρωμένα δείγματα χαρακτήρων για τροποποίηση και χρήση σε έργα που εκτελούνται στην Unreal Engine 4.26.1 και θα είναι διαθέσιμο σε Early Access κάποια στιγμή τους επόμενους μήνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: