Ενώ υπάρχει μεγάλη ζήτηση για το plug-in υβριδικό Revuelto της Lamborghini, ο Winkelmann επισημαίνει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά supercars δεν είναι ακόμη δημοφιλή στους καταναλωτές.Πιστεύει ότι είναι «πολύ νωρίς» για την πλήρη μετάβαση στα ηλεκτρικά supercars και προτείνει ότι η αγορά χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να εξελιχθεί πριν αυτά τα οχήματα γίνουν mainstream.
Παρά τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά αυτοκινήτων όπως το Rimac Nevera αντιμετωπίζουν σκληρό ανταγωνισμό από τα παραδοσιακά supercars εσωτερικής καύσης.
Το Roadster της Tesla και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της Ferrari, που αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το 2025, είναι μεταξύ των λίγων επερχόμενων ανταγωνιστών.Ωστόσο, ο Winkelmann σημειώνει την περιορισμένη παρουσία της Lamborghini σε αγορές όπως η Κίνα, η οποία επηρεάζει την απόφασή της να καθυστερήσει παρόμοια αυτοκίνητα.
Ο Winkelmann υποστηρίζει ότι οι επιδόσεις δεν είναι το κύριο ζήτημα με τα ηλεκτρικά, αλλά μάλλον η συναισθηματική σύνδεση που παρέχουν τα supercars με καύσιμο κινητήρα.Η εμπειρία ενός βρυχώμενου κινητήρα V12 ή V8, την οποία τα plug-in υβριδικά μπορούν ακόμα να προσφέρουν, είναι κάτι που λείπει προς το παρόν από τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Τα υβριδικά οχήματα της Lamborghini, όπως η Revuelto, συνδυάζουν ηλεκτροκινητήρες με παραδοσιακούς κινητήρες, επιτρέποντας την οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων χωρίς να θυσιάζονται οι συναισθηματικές πτυχές της οδήγησης ενός supercar.
Η Lamborghini διερευνά τα συνθετικά καύσιμα, τα οποία αναπτύσσονται από την Porsche.
Αυτά τα καύσιμα θα μπορούσαν να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ακόμη και όταν οι κανονισμοί ωθούν προς την απαγόρευση των οχημάτων εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035 στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ο Winkelmann είναι αισιόδοξος ότι τα συνθετικά καύσιμα θα επιτραπούν στο πλαίσιο των μελλοντικών κανονισμών, διατηρώντας την κληρονομιά και την γοητεία των παραδοσιακών supercars.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου